poniedziałek, 2 grudnia 2019

Lans na postbiedę?!

Czeeeść!! Dzisiejszą bohaterką mojego postu jest pochodząca z Elbląga Coco Kate, która przybliży nam subkulturę SLAVS. Ten styl slawistów świetnie dekoduje marka Vetements, która z ’antymody’, czerpiącej garściami z radzieckiego bazaru, uczyniła sztukę. Jej muzą i reklamą tej marki jest właśnie nasza bohaterka Coco. Przedstawiona jako Vetements –  posiada cechy charakterystyczne są to: naturalne włosy blond, jasna cera, zero makijażu, ciuchy, które sprawiają wrażenie, jakby spędziły ostatnie 20 lat na dnie szafy, a w tle typowe polskie blokowisko. Coco określa swoją grupę krótko i na temat mówi , że To, co nas charakteryzuje, opisuje i jest naszym wspólnym celem, to POSTBIEDA’. Spójrzmy skąd to się wywodzi...jest to postsowiecki styl podchwycony i lansowany z dużą siłą przebicia przez projektantów Goshę Rubchinskiy’ego i Demnę Gvasalię, założyciela marki Vetements, na fali nostalgii do lat 80. i 90. zbiera swoje pokłosie, które wyraża się w pochwale tego, co bliskie krajom byłego bloku wschodniego i co dla nich charakterystyczne. Młode pokolenie Polaków nie wstydzi się swojego słowiańskiego pochodzenia wręcz je lansuje. Młodzież z pod Wisły wyraża ten styl podobnie niczym projektant Goshy. Ubierają się w  dresowe komplety, najlepiej vintage, podwinięte jasne jeansy, czapki z daszkiem, ortalionowe kurteczki, sportowe buty i koszulki z logo. Można powiedzieć, że przedstawiciele subkultury slavs to królowie świata mody. Skoro już wszystko jasne, to czas zobaczyć zdjęcia jak reprezentuję się grupa SLAVS!




https://www.youtube.com/watch?v=GIgcVg-_cw4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz